Specialutcheckning

Faktura Plus (anpassad fakturering) är en flexibel betalningsmetod som utarbetats efter önskemål från våra kunder. I praktiken innebär det att vi fakturerar manuellt och då har möjlighet att i större utsträckning anpassa faktura och leverans enligt överenskommelse.

Faktura Plus riktar sig främst till statliga och kommunala inrättningar, såsom universitet, skolor, bibliotek, museer, badhus mm, men kan även användas av andra organisationer med särskilda behov. Övriga fakturakunder ombes att i första hand använda betaltjänsten Klarna Faktura.

inexchange.png

E-faktura

Stat och kommun fakturerar vi numera via e-faktura som standard. Vi finns med som leverantör i affärsnätverket InExchange och använder oss av motsvarande plattform för e-fakturering.

 

Steg-för-steg instruktioner

  1. Handla som vanligt i butiken och gå sedan till kassan.
  2. Om kundkonto finns är det bara att logga in. Fyll annars i namn och adressuppgifter.
  3. Välj ”Faktura Plus” som betalningsmetod genom att klicka i menyn.
  4. Ange organisationsnummer och tryck på ”Jag bekräftar min beställning”.
  5. Har du särskilda önskemål t ex gällande fakturans utformning är det bara att framföra dessa till kundservice.

icon

Fraktfritt

Vid beställning över 900 kr

icon

Öppet köp

Alltid 30 dagar

icon

Support

Vardagar, svar inom 24h.

icon

Säkra betalningar

Tryggt och smidigt.

Följ oss på Facebook